حصرياً أغنية يا حتة كريم كراميل
كاملة النسخة الأصلية بجودة عالية جدا  320kbps بصيغة mp3 بحجم 9 ميجا
صوت عالي ونقي

اغنية طارق الشيخ فى فيلم حصل خير


كلمات الأغنية


مش بس حلو يا واد دا انت طعم ولذيذ ... انا قلبي من كتر حلوتك فقد التركيز

حوش يا رب حوش لو على الرموش نستني أسمي

يا رب حوش دا انا من الرموش حبيته رسمي

يا حتة كريم كراميل شوفلي يا واد فى حبك حل .. بطل كدا تتقل على قلبي لحسن أروح فيها

عندي 3 الاف اثبات على ان انت حلويات

دا انت لما بتمسك حاجة بأيديك بتحليها ، واما بتمشي وتدلع بتبهدلني وبتولع فى القلب بنار

الاحساس ليا فرصة دا انا جارك والنبي وصا على سابع جار

دا انا حبك وداني فى دنيا وفى جو تاني ، طب دانت عليك حتة بصة اه منها يا اني

توهتني وانا هنا ممشتشي واقف مكاني ، دا يدوب بصتني يا واد بصة جبت الخلاصة

حبيتك اصل انت مخلص جامد بالوراثة ، طب دا انت جمالك من كتره عايز دراسة

يا حتة كريم كراميل شوفلي يا واد فى حبك حل .. بطل كدا تتقل على قلبي لحسن أروح فيها
 
يا حتة كريم كراميل





حمل الأغنية من هنا
الأغنية كاملة بحجم 9 ميجا - mp3 بجودة 320kbps
 
شرح تحميل الاغنية على جهازك


Download Song O piece of cream caramel Tariq Sheikh won the best film in full under my mp3 Caramel Cream
تحميل فيلم حصل خير

3 التعليقات:

غير معرف يقول...

غفغاا

غير معرف يقول...

شكرا

غير معرف يقول...

انا مش عارفة احملها

أضف تعليق / رد

    جديد الموقع